Ο Επαγγελματικός-Τουριστικός Οδηγός Χαλκιδικής HALKIDIKI VOICE e-GUIDE
Στο διαδίκτυο είναι πλέον γεγονός η δημιουργία μιας αλληλένδετης σχέσης μεταξύ του απλού χρήστη, που αναζητεί οτιδήποτε χρειάζεται και του επαγγελματία που προβάλλει την επιχείρηση και τα προϊόντα-υπηρεσίες του. Έτσι, η αναγνωρισιμότητα μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο (ή η "ανακάλυψή" της από τον χρήστη-εν δυνάμει πελάτη), προβάλλει ως θεμελιώδης παράγοντας για την βιωσιμότητά της.
Ο Οδηγός HALKIDIKI VOICE e-GUIDE ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο σ' αυτή την απαίτηση, αφού λειτουργεί μέσα στην μεγάλη ενημερωτική "πλατφόρμα" HALKIDIKI VOICE, αξιοποιώντας την πανελλήνιας εμβέλειας επισκεψιμότητα που έχει, προς όφελος της επιχείρησης που βρίσκεται στις σελίδες του και προβάλλεται-επικοινωνεί απ' αυτές.
Στρατηγικός στόχος του Επαγγελματικού-Τουριστικού Οδηγού Χαλκιδικής, HALKIDIKI VOICE e-GUIDE, είναι
- να παρέχει στο ευρύ (υποψήφιο αγοραστικό) κοινό του διαδικτύου ολοκληρωμένες υπηρεσίες αναζήτησης προϊόντων-υπηρεσιών των επιχειρήσεων της Χαλκιδικής και
- να προσφέρει στον επαγγελματία του νομού την δυνατότητα συνεχούς παρουσίας και προβολής της επιχείρησής του στο διαδίκτυο.
Για την επίτευξη του διπλού αυτού στόχου, ο Οδηγός συγκεντρώνει, ταξινομεί ανά κατηγορία επαγγέλματος και παρουσιάζει/προβάλλει τις επιχειρήσεις της περιοχής μέσα στο απλό, εύχρηστο και λειτουργικό του περιβάλλον, που δίνει την δυνατότητα και στα δύο παραπάνω μέρη να ικανοποιήσουν τις επιδιώξεις τους: στο υποψήφιο αγοραστικό κοινό την ευχέρεια -και την ευκαιρία- της "ανακάλυψης" και της επιλογής και στην επιχείρηση να προσελκύσει κοινό πετυχαίνοντας το ζητούμενο της αύξησης του τζίρου, μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου της.
Η μέθοδος προβολής και προώθησης της επιχείρησης από τον Οδηγό, ακολουθεί σε γενικές γραμμές δύο βήματα.
- Το πρώτο στοχεύει στην ελκυστικότητα της επιχείρησης και την αίσθηση της εμπιστοσύνης/αξιοπιστίας σε αυτόν που ψάχνει. Αυτό επιτυγχάνεται με την εκτενή και επιμελημένη πολυσέλιδη (πέρα από τα συνηθισμένα στους οδηγούς) παρουσίαση της επιχείρησης στις σελίδες του Οδηγού, με χρήση οπτικοακουστικών μέσων (κείμενο - φωτογραφία - video - κλπ).
- Ακολουθεί η "επικοινωνία" των μηνυμάτων της επιχείρησης προς το υποψήφιο αγοραστικό κοινό (νέα προϊόντα-events-εκπτώσεις-κληρώσεις-προσφορές κλπ) μέσω των σελίδων του Οδηγού και των social media που έχει στη διάθεσή του. Στόχος των προωθητικών αυτών ενεργειών είναι η προσέλκυση του κοινού.
Να σημειώσουμε ότι η δυνατότητα του Οδηγού να "μεταφέρει" τον επισκέπτη με links στην ιστοσελίδα και τα social media της επιχείρησης, συμπληρώνει τα προηγούμενα και προσφέρει μια λεπτομερέστερη πληροφόρηση για την ίδια την επιχείρηση και τα προϊόντα της.
Ακόμη, ότι όλα τα παραπάνω είναι μέρος ενός συνολικότερου σχεδιασμού marketing, ανάλογα με το είδος της επιχείρησης και κυρίως με την πρόθεσή της να "πάει" αυτή στον πελάτη, αντί να τον περιμένει στον χώρο της.
Έτσι, ο Επαγγελματικός-Τουριστικός Οδηγός Χαλκιδικής HALKIDIKI VOICE e-GUIDE, έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην επικοινωνία-προβολή των επιχειρήσεων της περιοχής, δίνοντας την ευχέρεια στις εγγεγραμμένες επιχειρήσεις
- να πολλαπλασιάσουν τις συναλλαγές με τους ήδη πελάτες τους
- να γίνουν γνωστές στην ευρύτερη περιοχή της δραστηριότητάς τους
- να δημιουργήσουν νέους πελάτες, με την προσέλκυση νέου κοινού στον χώρο τους.
Παράγοντες, που εξυπηρετούν ιδανικά τον στόχο της βελτίωσης της θέσης τους στην αγορά.