Γενικά:
1. Ποιοι είμαστε;
To halkidikivoice.gr αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο της παροχής δομημένων επαγγελματικών πληροφοριών στην Χαλκιδική. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το halkidikivoice.gr/directory.
2. Πως μπορώ να ενημερωθώ για τις υπηρεσίες του halkidikivoice.gr;
Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες μας μπορείτε να επισκεφθείτε το halkidikivoice.gr/directory, όπου υπάρχει αναλυτική παρουσίαση των υπηρεσιών μας.
Για το Χρήστη:
3. Τι είναι το halkidikivoice.gr/directory;
Το halkidikivoice.gr/directory είναι ηλεκτρονικός υπερ-κατάλογος, που προβάλλει επαγγελματίες και επιχειρήσεις τις Χαλκιδικής, στο διαδίκτυο. Επίσης περιλαμβάνει το ενημερωτικό portal halkidikivoice.gr.
4. Οι αναζητήσεις που κάνω δεν μου επιστρέφουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, τι μπορώ να κάνω;
Ενημερώστε μας για να σας συμβουλέψουμε σχετικά με τις επιλογές και τις δυνατότητες αναζήτησης.
5. Ψάχνω το τηλέφωνο μίας γνωστής επιχείρησης της περιοχής μου, αλλά δεν μπορώ να βρω τα στοιχεία της. Γιατί;
Υπάρχουν τρεις περιπτώσεις:
Η επιχείρηση ή ο επαγγελματίας δεν ανήκει στο πελατολόγιο του halkidikivoice.gr/directory
Η επιχείρηση ή ο επαγγελματίας δεν έχει συμπληρώσει την «Αίτηση Δωρεάν Καταχώρισης»
Η επιχείρηση ή ο επαγγελματίας έχει επιλέξει να καταχωρηθεί με διαφορετική επωνυμία από αυτή που γνωρίζετε
6. Κάθε πότε ανανεώνονται οι πληροφορίες που παρέχει το halkidikivoice.gr/directory;
Οι πληροφορίες που σας παρέχουμε ανανεώνονται τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.
7. Πως καθορίζεται η σειρά εμφάνισης των αποτελεσμάτων;
Η σειρά εμφάνισης των αποτελεσμάτων αναζήτησης εξαρτάται από την αξία της εκάστοτε καταχώρισης. Η σειρά εμφάνισης καταχωρίσεων ίσης αξίας είναι τυχαία. Συνεπώς, οι πληρωμένες καταχωρίσεις προηγούνται πάντοτε των δωρεάν.
8. Πρόσεξα ότι τα στοιχεία μίας καταχώρισης είναι λανθασμένα. Τί μπορώ να κάνω;
Μπορείτε συμπληρώνοντας την αίτηση διόρθωσης στοιχείων καταχώρισης να διορθώσετε τυχόν λανθασμένα στοιχεία. Το halkidikivoice.gr/directory προσπαθεί πάντα να ανανεώνει τη βάση δεδομένων της για να σας παρέχει σωστή πληροφόρηση και σας ευχαριστεί για τη συμβολή σας στη βελτίωση του περιεχομένου της.
Για τον Επαγγελματία:
9. Πως μπορώ να προβληθώ στο halkidikivoice.gr/directory;
Για να προβάλλετε την επιχείρηση σας στον ηλεκτρονικό κατάλογο μας μπορείτε είτε να απευθυνθείτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο τηλ. 2373022500, ή να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική αίτηση προβολής.
10. Πως μπορώ να αποκτήσω μία δωρεάν καταχώριση;
Για να αποκτήσετε μία δωρεάν καταχώριση πρέπει να συμπληρώσετε την αντίστοιχη αίτηση. Στη συνέχεια, εφόσον εγκριθεί, η καταχώριση δημοσιεύεται στο halkidikivoice.gr/directory.
11. Υπάρχει περίπτωση να είμαι ήδη καταχωρημένος στο halkidikivoice.gr/directory;
Ναι, υπάρχει πιθανότητα να είστε εσείς ή η επιχείρησή σας ήδη στο halkidikivoice.gr/directory. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να ενισχύσετε την καταχώρισή σας με στοιχεία των πληρωμένων καταχωρίσεων.
12. Τα στοιχεία της καταχώρισής μου άλλαξαν ή είναι λανθασμένα. Τι μπορώ να κάνω;
Μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών καλώντας 2373022500 ή να συμπληρώσετε την αίτηση διόρθωσης στοιχείων καταχώρισης.